Logo

Navigācija
  • Sākums
  • Uzņēmējdarbības vide
    • Infrastruktūra
    • Madonas novads ģimenēm
    • ATBALSTS UZŅĒMĒJIEM
      • PIRMIE SOĻI UZŅĒMĒJDARBĪBĀ
      • BIZNESA ATBALSTA INSTITŪCIJAS
      • Nekustamā īpašuma nodokļa atvieglojumi
      • PAŠVALDĪBAS VEIDLAPAS
  • GRANTU KONKURSI
    • Biznesa ideju konkurss “Madona var labāk!”
    • Grantu konkurss “Konkurētspējas, izaugsmes, pētniecības un inovāciju kapacitātes stiprināšana uzņēmumiem”
    • Grantu konkurss “Sertifikācijas un standartu ieviešana uzņēmumā”
    • Projekts “Jauniešu karjeras izvēle un amata prasmju apguve”
  • Digitālā mārketinga un sociālo tīklu dizaina darbnīca
  • Kontakti
  • Latviešu valoda
    • Latviešu valoda
    • Русский
    • English

Seminārs “Sociālo tīklu treniņš. Instagram — no izpratnes līdz domāšanas disciplīnai”.

Autors: madona | jūnijs 11, 2019 | Nav komentāru
Ziņas

LIAA Madonas biznesa inkubators 27. jūnijā plkst. 10 rīko semināru “Sociālo tīklu treniņš. Instagram — no izpratnes līdz domāšanas disciplīnai”, kurā lektore Ieva Knāķe LIAA Madonas biznesa inkubatora dalībniekus un citus interesentus iepazīstinās ar Instagram mārketinga metodēm un stratēģijām, radot izpratni par to, kā kanāls strādā, kādi ir tā darbības un lietošanas principi un kā to var izmantot pārdošanā un tēla veidošanā.

Ieva Knāķe ir reklāmas un komunikācijas nozares profesionāle ar pieredzi digitālo risinājumu ideju un stratēģiju izstrādē, interneta datu izpētē. Uzkrājusi pieredzi reklāmas aģentūras DDB sociālo tīklu nodaļas vadībā, PUBLICIS GROUP LATVIA aģentūras komunikāciju vadībā un bijusi grupas PRĀTA VĒTRA digitālās komunikācijas vadītāja.

 Semināra tēmas:

– Instagram, ka daļa no kopējās digitālās komunikācijas (kādas kļūdas nepieļaut, ko ņemt vērā, kādas iespējas izmantot);

– Vai zīmolam ir vērts būt Instagram? Kā to novērtēt?

– Kā atrast savu auditoriju? Kā to sasniegt?

– Instagram iespējas – konta veidošana, satura ievietošana, tehniskās iespējas un to nozīme Instagram efektivitātē (no pamatiem);

– Kā, veidot un izmantot ziņu plūsmu (Timeline), un kā īstermiņa saturu (Stories)?

– Pārdošanas iespējas Instagram – Instagram tikai kā komunikācijas kanāls (tēla veidošana) vai iespēja sekotāju aizvest līdz pirkuma izdarīšanai?

– Kā analizēt veikto aktivitāti efektivitāti – rezultātu analīze;

– Sadarbība ar influenceriem – plusi, mīnusi un, kā noteikt, vai influenceris būs vērtīgs?

– Labās prakses piemēri.

Pasākums ir bezmaksas, aicinām apmeklēt ikvienu interesentu (galvenokārt uzņēmējus, kuri vēlas Instagram izmantot sava produkta/pakalpojuma  pārdošanā un uzņēmuma tēla veidošanā), taču lūgums uz semināru iepriekš reģistrēties, jo visiem vietas var nepietikt.

Saite uz semināra programmu un reģistrāciju (kurš pirmais piesakās tas tiek): http://www.liaa.gov.lv/lv/pasakumi/seminars-socialp-timeklu-trenins-instagram-no-izpratnes-lidz-domasanas-disciplinai-madona

Informācija par semināru vietnē Facebook https://www.facebook.com/events/2087249311397403/

Dalies ar šo rakstu:
  • tweet

manamadonalogorgb Madonas novads

madonas_nov_gerbonis Tūrisma Informācijas Centrs

Tweets by @MUznemejiem

Iesakām

razots_madona liaa_logo_small mnf

Arhīvi

  • maijs (2025)
  • aprīlis (2025)
  • marts (2025)
  • februāris (2025)
  • novembris (2024)
  • oktobris (2024)
  • septembris (2024)
  • augusts (2024)
  • jūnijs (2024)
  • maijs (2024)
  • aprīlis (2024)
  • marts (2024)
  • februāris (2024)
  • janvāris (2024)
  • oktobris (2023)
  • septembris (2023)
  • augusts (2023)
  • jūlijs (2023)
  • jūnijs (2023)
  • maijs (2023)
  • marts (2023)
  • februāris (2023)
  • janvāris (2023)
  • novembris (2022)
  • septembris (2022)
  • augusts (2022)
  • jūnijs (2022)
  • marts (2022)
  • februāris (2022)
  • janvāris (2022)
  • novembris (2021)
  • septembris (2021)
  • augusts (2021)
  • jūnijs (2021)
  • maijs (2021)
  • aprīlis (2021)
  • marts (2021)
  • februāris (2021)
  • janvāris (2021)
  • novembris (2020)
  • oktobris (2020)
  • septembris (2020)
  • augusts (2020)
  • jūlijs (2020)
  • maijs (2020)
  • aprīlis (2020)
  • marts (2020)
  • februāris (2020)
  • janvāris (2020)
  • decembris (2019)
  • novembris (2019)
  • oktobris (2019)
  • septembris (2019)
  • augusts (2019)
  • jūlijs (2019)
  • jūnijs (2019)
  • maijs (2019)
  • aprīlis (2019)
  • marts (2019)
  • februāris (2019)
  • janvāris (2019)
  • decembris (2018)
  • novembris (2018)
  • oktobris (2018)
  • septembris (2018)
  • augusts (2018)
  • jūlijs (2018)
  • aprīlis (2018)
  • marts (2018)
  • februāris (2018)
  • janvāris (2018)
  • decembris (2017)
  • oktobris (2017)
  • septembris (2017)
  • augusts (2017)
  • jūlijs (2017)
  • jūnijs (2017)
  • maijs (2017)
  • aprīlis (2017)
  • marts (2017)
  • februāris (2017)
  • janvāris (2017)
  • decembris (2016)
  • novembris (2016)
  • oktobris (2016)
  • septembris (2016)
  • augusts (2016)
  • jūlijs (2016)
  • jūnijs (2016)
  • maijs (2016)
  • aprīlis (2016)
  • marts (2016)
  • februāris (2016)
  • janvāris (2016)
  • decembris (2015)
  • novembris (2015)
  • oktobris (2015)
  • septembris (2015)
  • augusts (2015)
  • jūlijs (2015)
  • maijs (2015)
  • aprīlis (2015)
  • februāris (2015)
  • janvāris (2015)
  • decembris (2014)
  • novembris (2014)
  • oktobris (2014)
  • septembris (2014)
  • augusts (2014)
  • jūnijs (2014)
  • maijs (2014)
  • aprīlis (2014)
  • marts (2014)
  • februāris (2014)
  • janvāris (2014)
© 2013. BusinessMadona. Visas tiesības aizsargātas | Lapu izstrādāja SigmaLab.